مطالب مرتبط:
رهن و اجاره مغازه به این افراد ممنوع شد 
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش منصوب شد 
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران منصوب شد 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1403 ساعت 08:302024-08-25سياسي

«فدایی» که محافظ شد 


با حکم دادگاه مظفر ذوالقدر، خلیل طهماسبی و محمد واحدی و سید مجتبی نواب صفوی در بامداد 27 دی 1334 به دست جوخه اعدام سپرده شدند و این اتفاق شوک و ضربه روحی سنگینی به محمدمهدی و بقیه اعضای جمعیت فداییان اسلام و هوادارانش وارد کرد به نحوی که حاج مهدی عراقی تا .

- با حکم دادگاه مظفر ذوالقدر، خلیل طهماسبی و محمد واحدی و سید مجتبی نواب صفوی در بامداد 27 دی 1334 به دست جوخه اعدام سپرده شدند و این اتفاق شوک و ضربه روحی سنگینی به محمدمهدی و بقیه اعضای جمعیت فداییان اسلام و هوادارانش وارد کرد به نحوی که حاج مهدی عراقی تا ماه ها به زندگی مخفیانه روی آورد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز چهارم شهریور چهل و پنجمین سالروز ترور مهدی عراقی و فرزندش حسام به دست عوامل گروهک تروریستی فرقان در سال 1358 است.

دامادی محمدمهدی عراقی مهدی کیست؟ حاصل ازدواج غلامعلی و همسرش در تاریخ 16 شهریور 1309 در محله پاچنار تهران متولد شد و نامش را محمدمهدی گذاشتند.

پدر محمدمهدی در کوره آجرپزی کار می کرد.

دوران دبستان و بخشی از دوره دبیرستان را در نظام قدیم آموزش و پرورش در سه مدرسه حافظیه، مروی و دارالفنون درس خواند اما به دلیل وضعیت معیشتی ضعیف خانواده مجبور به ترک تحصیل شد.


برچسب ها: مهدی عراقی - جمعیت فداییان اسلام - مهدی - محمدمهدی - فداییان اسلام - محمد - عراقی
آخرین اخبار سرویس:

«فدایی» که محافظ شد 

«فدایی» که محافظ شد